Remmer har alt inden for skrivebordsartikler og kontorartikler

Remmer sælger kontorartikler, skoleforsyninger og skrivebordsartikler og tilbyder smarte løsninger til moderne virksomheder. Læs mere her.

Remmer

Skrivebordsartikler, kontormøbler og rengøringsartikler til din virksomhed

Hvis jeres virksomhed skal bruge skrivebordsartikler i det daglige arbejde, så vil Remmer helt sikkert være noget for jer. Deres enorme udvalg samt smarte løsninger gør dem til en attraktiv partner. De har for det første alt, hvad I skal bruge af både skrivebordsartikler, kontormaskiner, kontormøbler, rengøringsartikler samt toner og blæk til printere. De tilbyder desuden smarte abonnementsløsninger, bl.a. deres depotløsning især til mellemstore og store virksomheder, hvor et depot installeres i jeres bygning, som de varetager. Det betyder, at jeres medarbejdere blot skal gå i depotet og tage præcis, hvad de skal bruge af notesblokke, kuglepenne, hulmaskiner, klips og ringbind, og så sørger remmer.dk for, at hylderne altid er fyldte. På den måde løber I aldrig tør, og I har altid de bedste skrivebordsartikler til rådighed, som jeres medarbejdere frit kan bruge af i deres daglige arbejde. De har alt i sakse, lim, blyanter, post-it notes, papirklips, hulmaskiner etc.

Find kontorartikler, printertoner, blæk og meget mere på www.remmer.dk

Remmer sælger kontorartikler, printertoner, blæk, kontormaskiner, rengøringsartikler og har stort set alt man skal bruge som virksomhed. Deres udvalg er enormt, og det betyder, at udbuddet virkelig kan skræddersys til jeres virksomheds behov. De kan blive leverandør til jeres virksomhed inden for alt fra kontormøbler til lommeregnere, powerbanks og kasseapparater. Deres smarte løsninger sikrer jer, at I ikke selv skal stå for bestilling, indkøb og udpakning. Deres konsulenter opfylder jeres depot i virksomheden, så jeres medarbejdere blot skal tage det, de har brug for. På siden finder I en prisberegner på depotløsningen. I kan helt sikkert spare penge på kontorartikler med depotløsningen, så der ikke skal gå medarbejdertimer til bestilling, fakturahåndtering, udpakning og opfyldning. Læs meget mere om den smarte løsning på siden, hvor du også kan finde hele det store udvalg af kontorartikler og bestille i mindre mængder, hvis i blot er en lille virksomhed eller institution.