Hvis din virksomhed fører multi channel marketing, så bør du overveje at bruge Perfion PIM-systemet, der holder alle dine ”kanaler” synkroniserede, når du fortager en ændring.
Multi channel marketing
Multi channel marketing betyder, at man har et stort antal kommunikationsforme, så som offentlige webstedet, leverandørportaler, smartphone apps, web-shops, papirs kataloger, sociale medier, nyhedsbreve etc. Når man arbejder med multi channel marketing, kan du være en kæmpe udfordring at holde sin produktinformation opdateret på alle kommunikationsplatforme, og det kan Perfion hjælpe dig med. Her opdaterer du blot din produktinformation én gang, og så synkroniserer den alle dine kommunikationsplatforme. Så selvom du arbejder i multi channel marketing behøver du ikke bruge mange mange timer på at holde dine produktinformationer opdaterede over hele linjen, da Perfion klarer det for dig. På denne måde kan du fokusere på det, du egentlig gerne vil: at drive og udvikle din virksomhed. Så hvis du arbejder med multi channel marketing, så kontakt Perfion for en hjælpende hånd.
Perfion
Perfion tilbyder hjælp til firmaer, der arbejder i et multi channel marketing miljø, og som døjer med at holde deres produktinformation opdateret på tværs af alle de forskellige kommunikationsplatforme. Perfion har udviklet et PIM-system (Product Information Management), der gør det muligt for dig at holde alle dine kommunikationsplatforme opdaterede, når du laver ændring i produktinformationen, uden at du skal bruge tid på det og tilpasse det forskellige medier som facebook, smartphone, web shop, nyhedsbrev osv. Med PIM-systemet fra Perfion kan du uden problemer inkorporere nye kommunikationsformer i din markedsføring, uden at skulle bruge tid på at tilpasse din marketing til et nyt format osv. PIM-systemet ordner det super hurtigt og nemt. Du kan også differentiere din marketing på tværs af dine forskellige målgrupper ift. indhold, layout og sortiment, hvor produktinformationen forbliver synkroniseret. Perfion er super nemt, og vil gøre din kunder fuldt tilfredse.